Iată 10 motive ca să consumi omega 3 în sarcină

Ești mândra posesoare a unui test de sarcină pozitiv și acum, gândurile tale se îndreaptă spre ce trebuie să faci în continuare pentru a te bucura la finalul celor nouă luni de sarcină de un copil sănătos.

În afară de controalele pe care nu trebuie să le sari, să reduci stresul din viața ta, un capitol important se referă și la alimentația ta. După cum bine știi, tot ce mănânci tu se răsfrânge asupra bebelușului, așa că poate ar trebui să iei în calcul să adopți un stil alimentar sănătos.

Dintre toate grupele de nutrienţi, acizii graşi Omega-3 sunt poate cei mai importanţi în perioada de sarcină, fiind foarte importanți atât pentru sănătatea bebeluşului, cât şi a mămicii. Acizii graşi Omega-3 au un rol de mare importanță în dezvoltarea creierului şi a sistemului nervos central al fătului, contribuind totodată la formarea retinei. În acelaşi timp, scad riscul de naştere prematură şi de depresie postnatală. De aceea, medicii recomandă ca alimentele bogate în Omega-3 să nu lipsească din dieta graviduțelor.

Iată, mai jos, 10 motive pentru a consuma acizi grași Omega-3 în sarcină.

  1. Acizii grași omega-3 ajută la dezvoltarea funcțiilor creierului și la concentrare, cu care mai toate femeile se confruntă pe perioada sarcinii, iar pe termen lung riscurile declanșării unor boli mentale scad considerabil.
  1. Consumați carne de pește în timpul sarcinii, pentru o dezvoltare optimă a creierului copilului. Studiile au demonstrat că o femeie însărcinată ar trebui să consume săptămânal cel puțin 340 de grame de peste și fructe de mare. Un grup de experți americani recomandă viitoarelor mame, precum și celor care alăptează, peștele și fructele de mare. Aceste alimente contribuie la dezvoltarea capacităților intelectuale și motorii ale copilului, dar și la prevenirea depresiei postnatale. Dacă nu consumi peşte, ia în calcul administrarea unui supliment complet de vitamine şi minerale special pentru femei însărcinate, care conţine iod şi omega. Îți recomandăm aici uleiul din ficat de cod LYSI de la Saga Sănătate, care conține acizi grași Omega 3 și vitaminele A, D și E și este considerat hrana creierului. În funcție de preferințe, poți alege produsul potrivit sub forma de capsule sau lichid, cu gust natural de pește sau cu aromă de lămâie, pentru cei care nu suportă gustul de pește.
  2. Te scapă de stres. Tot acizii grași Omega-3 au rolul de a diminua stresul, și de a stabili echilibrul hormonal. Și ce femeie însărcinată nu-și dorește acest lucru?
  3. Acizii grași Omega-3 sunt recunoscuți pentru proprietățile antiinflamatorii, așa că poate ar trebui să nu mai eziți atunci când vine vorba despre introducerea acestora în regimul tău alimentar.
  4. Memorie mai bună, scor mai mare de rezolvarea a problemelor la copil. Orice femeie își dorește ca puiul ei să fie ”cel mai cel”. Ei bine, puteți contribui la un start bun al copilului începând să consumați încă din perioada sarcinii alimente bogate în Omega-3 sau suplimente bogate în acești acizi grași.
  5. Un IQ mai mare al copilului. S-a demonstrat științific că acei copii ale căror mame au consumat alimente bogate în Omega-3 pe perioada sarcinii și în alăptare au un IQ mai mare decât cei ale căror mame nu au avut grijă la acest lucru.
  6. O dietă bogată în alimente cu conținut ridicat de Omega-3 în sarcină duce la un risc semnificativ scăzut de apariție a diabetului de tip I la copil.
  7. Crește imunitatea. Da, cel mic va fi mult mai sănătos și va avea parte de un sistem imunitar puternic dacă pe timpul sarcinii ați ales să introduceți în stilul dumneavoastră alimentar și produse sau suplimente bogate în azizi grași Omega-3.
  8. Riscul să dezvoltați o depresie postnatală scad considerabil, sau cel puțin așa susțin specialiștii.
  9. Pielea dumneavoastră va radia, pur și simplu, și toată lumea vă va complimenta pentru faptul că sunteți o graviduță frumoasă.

Cu un Like vezi tot ce publicăm:

Ai ceva de adăugat?...

*