Ai grijă la dietă în alăptare! Bebelușul are nevoie de hrană sănătoasă!

Puiul tău a venit pe lume, dar tu trebuie să ai grijă și de tine, dacă vrei ca el să aibă parte de o mămică sănătoasă și plină de energie. Dacă tu te alimentezi corespunzător, atunci și lăpticul tău va fi bun pentru bebelușul tău, și niciunul dintre voi nu va înregistra carențe în vitamine.

lysi dieta alaptare

Trebuie să știi că alimentaţia după naştere este extrem de importantă, deoarece are rolul de a oferi porţia necesară de energie mămicii, dar şi cel mai bun şi hrănitor lăptic pentru bebe, atunci când alăptează. Există unele alimente sigure şi foarte nutritive pe care le poţi consuma atunci când alăptezi şi de care ai nevoie, imediat după naştere! Printre acestea, la loc de cinste stă peștele.

Potrivit nutriționiștilor, peştele reprezintă unul dintre cele mai valoroase alimente din punct de vedere nutritiv. Este o sursă bogată de acizi graşi Omega 3 şi nu numai, și acesta ar trebui să fie un motiv suficient pentru ca peştele să facă parte din meniul oricărei femei, indiferent că este gravidă, proaspătă mămica sau nu.

Specialiştii recomandă proaspetelor mămici somonul. Bogat în acizi graşi Omega 3, acesta este un tip de peşte care contribuie nu doar la creşterea şi dezvoltarea armonioasă a bebeluşului, ci şi la starea ta de sănătate. Grație acizilor grași Omega 3 conținuți, este de mare ajutor în ceea privește concentrarea, atenția și memoria. Unele studii în domeniu au demonstrat chiar că femeile însărcinate care mănâncă pește, nasc copii mai bine dezvoltați și mai puțin predispuși să se nască prematur sau să aibă greutatea sub limita normală. Și femeile care alăptează trebuie să consume grăsimi Omega 3. Laptele matern, cea mai bună hrană pentru copii, conține acizi grași Omega 3, în diferite cantități în funcție de alimentația mamei. De aceea, oamenii de știință spun că există o mare legătură între alimentația mamei care alăptează și dezvoltarea creierului bebelușilor. Studiile recente arată că bebelușii hrăniți natural au rezultate mai bune la testele de dezvoltare și la cele de inteligență de mai târziu.

Ca să rezumăm, acizii grași omega 3 sunt foarte importanți pentru funcționarea optimă a creierului și a întregului organism. Mâncați semințe de in, pește sau dacă nu sportați gustul peștelui, luați suplimente pe bază de ulei de pește, disponibile în magazinele speciale pentru o alimentație sănătoasă și în farmacii. Medicii recomandă, de obicei, combinarea suplimentului de omega 3 cu un supliment vitaminic care conține vitamina E, vitamina C și seleniu pentru a preveni oxidarea acizilor omega 3 în interiorul organismului.

Dacă te numeri și tu printre persoanele care din varii motive nu consumă peşte, dar nu dorești să-l privezi pe micuțul tău de beneficiile acizilor grași Omega 3 din laptele materne, atunci ia un supliment complet de vitamine şi minerale special pentru femei însărcinate, care conţine iod şi omega 3. Îți recomandăm aici uleiul din ficat de cod LYSI de la Saga Sănătate, care conține acizi grași Omega 3 și vitaminele A, D și E și este considerat hrana hreierului. În funcție de preferințe, poți alege produsul potrivit sub forma de capsule sau lichid, cu gust natural de pește sau cu aromă de lămâie, pentru cei care nu suportă gustul de pește.

Alte beneficii ale consumului de ulei de pește pe perioada sarcinii se referă la faptul că mărește conținutul de acizi grași esențiali ai laptelui matern, duce la un IQ mai mare al copilului, se reduce mult riscul de apariție a diabetului de tip I la copil, sau crește imunitatea acestuia.

Uleiul de peşte este considerat un supliment sigur pentru cele mai multe categorii de persoane, fiind indicat și pentru gravide sau femei care alăptează, atât timp cât consumul nu depăşeşte dozele recomandate de medic.


Cu un Like vezi tot ce publicăm:

Ai ceva de adăugat?...

*