Ce schimbări trebuie să adopți pentru a rămâne însărcinată în mod natural?

Din ce în ce mai multe femei sunt în căutare de modalități simple și rapide de a concepe în mod natural, fie din motive filozofice sau religioase, din motive de sănătate sau doar pentru că preferă să nu apeleze la intervenții medicale. Iată că pentru a rămâne însărcinate în mod natural, femeile ar trebui să se asigure că se bucură de o bună stare de sănătate, că respectă un regim alimentar hrănitor și că renunță la unele obiceiuri dăunătoare.

Starea generală de sănătate fizică

Pentru a rămâne însărcinată și pentru a vă bucura de o sarcină fără probleme, este necesar să aveți o stare generală bună de sănătate. Este important să nu fiți supraponderală sau subponderală, ambele având efecte negative asupra fertilității și sarcinii.

De asemenea, este recomandat să faceți exerciții de 3 până la 4 ori pe săptămână. Exercițiile aerobice sunt esențiale, deoarece ajută circulația sângelui și îmbunătățesc capacitatea pulmonară. Exercițiile cu greutăți vă ajută să câștigați forță musculară și să slăbiți mai ușor, în timp ce yoga vă ajută să lucrați la postură și echilibru. Toate aceste tipuri de exerciții contribuie la stare mai bună de sănătate, ceea ce duce la o creștere a șanselor de a concepe și de a avea o sarcină fără complicații.

Sănătatea fizică începe cu modul în care vă tratați corpul. Deși exercițiile fizice reprezintă un pas esențial spre o stare mai bună de sănătate, este important să nu faceți nimic contraproductiv pentru fertilitate. Este obligatoriu să eliminați orice obiceiuri sau practici nesănătoase care vă limitează sau vă diminuează sănătatea fizică.

Ovulația

Un concept-cheie pentru a rămâne însărcinată constă în a ști când are loc ovulația. Puteți urmări ovulația cu ajutorul unui calendar de fertilitate sau prin intermediul unui instrument de predicție a ovulației. Cu toate acestea, vă puteți urmări și prezice ovulația în mod natural, fără a utiliza astfel de instrumente moderne.

Nutriția

Nutriția este direct legată de starea de sănătate fizică, de concepție și de a avea o sarcină plăcută. Prin urmare, este esențial să beneficiați de mese bine echilibrate, încărcate cu nutrienți și vitamine. În combinație cu exercițiile fizice, nutriția este un alt pas important spre o bună stare de sănătate și spre fertilitate. Este indicat să analizați aportul zilnic adecvat de carbohidrați, fibre, proteine și grăsimi esențiale.

În afară de alimentația sănătoasă, există câteva substanțe nutritive-cheie care sunt legate de fertilitate și care vă ajută să rămâneți însărcinată în mod natural. În primul rând, acidul folic este o vitamină esențială în primele săptămâni de sarcină și care face ca sarcina să se instaleze mai ușor. Este o vitamină importantă pentru dezvoltarea fetală sănătoasă, recomandată încă dinainte de afla că sunteți însărcinată. În mod ideal, ar trebui să vă administrați 400-800 mcg de acid folic pe zi. În al doilea rând, acizii grași esențiali Omega-3 joacă un rol principal în pregătirea corpului pentru sarcină. Consumul de pește gras, precum macrou și somon, împreună cu nuci și semințe, este o modalitate excelentă de a obține acizi grași care susțin fertilitatea și dezvoltarea fătului. La fel de recomandate sunt și suplimentele Omega-3, cum ar fi capsulele sau uleiul de pește. Fiind prelucrate și rafinate, aceste suplimente nu mai conțin mercur și alte substanțe toxice de mediu care pun în pericol concepția și sarcina. În al treilea rând, apa ajută la susținerea funcției organelor, menține echilibrul hormonal și ajută la eliminarea toxinelor din organism. În mod colectiv, toate aceste aspecte sprijină fertilitatea.

Un regim alimentar sănătos vă susține direct sănătatea și starea de bine, în timp ce o dietă săracă vă afectează starea de sănătatea. Pentru a vă crește șansele de a rămâne gravidă în mod natural, evitați sau cel puțin limitați consumul de cofeină, de alimente procesate, de carne roșie și de soia. Despre cofeină trebuie să știți că reduce absorbția calciului, iar unele cercetări arată că scade fertilitatea cu aproximativ 27%. La rândul lor, alimentele procesate conțin pesticide, hormoni artificiali și conservați, care au un impact negativ asupra sănătății și stării de bine. Consumul de carne roșie poate duce la endometrioză, ceea ce poate afecta negativ eforturile de a concepe. Bărbații sunt sfătuiți să limiteze sau să evite produsele de soia, deoarece consumul de soia este asociat cu un număr mai mic de spermatozoizi.


Cu un Like vezi tot ce publicăm:

Ai ceva de adăugat?...

*