Ce se întâmplă în organismul tău atunci când consumi peşte în fiecare zi?

Dintre toate alimentele pe care le avem la dispoziție, cea mai bună hrană pentru noi este peștele. Cu numeroase valori nutriționale, peștele oferă zeci de beneficii pentru sănătate, cum ar fi reglarea colesterolului, oferă energie instantanee, îmbunătățește sănătatea psihologică și susține sănătatea cardiovasculară. În plus, cercetările au arătat că peștele poate fi eficient în tratarea insomniei și în susținerea sănătății respiratorii, precum și în tratarea afecțiunilor de păr și piele.

Totuși, pentru a vă bucura de aceste beneficii, este necesar să consumați pește în mod consecvent. Partea bună este că peștele poate fi gătit în diferite forme, cum ar fi gratinat, la cuptor cu legume, prăjit, adăugat în chiftele, în sushi și așa mai departe. Mai mult decât atât, puteți să vă extindeți gusturile spre mai multe specii de pește. Persoanele obeze care doresc să slăbească pot consuma macrou, ton, somon, în timp ce pentru copii este potrivit crapul gras. De asemenea, dacă nu aveți timp să gătiți pește cel puțin de două ori pe săptămână sau nu sunteți adepții mâncărurilor de pește, o alternativă excelentă o constituie suplimentele alimentare, cum sunt cele oferite de Lysi România. Fie că veți opta pentru capsule, ulei de pește pur sau ulei din ficat de cod, cert este că organismul dumneavoastră va primi cantități însemnate de fier, calciu, magneziu, acizi grași Omega-3, mangan, fosfor, potasiu, vitamina D, complexul de vitamine B și vitamina A.

Iată în rândurile următoare câteva schimbări pe care le veți experimenta consumând pește sau suplimente de pește în fiecare zi. 

Energie instantanee. Organismul uman are nevoie de cantități suficiente de proteine, iar peștele conține proteine de foarte bună calitate, care vă vor stimula energia. În afară de îmbunătățirea nivelului de energie, consumul de pește vă poate întineri corpul, înlocuind celulele deteriorate.

Pierderea kilogramelor în plus. Numeroase cercetări au arătat că peștele are un conținut scăzut de calorii, așa că dacă doriți să slăbiți într-un mod sănătos și gustos, puteți include în dieta alimentară pește la grătar sau aburit, somonul fiind preferatul persoanelor care doresc să slăbească.

Susține sănătatea cardiovasculară. Peștele este un aliment-minune pentru sănătatea cardiovasculară deoarece conține cantități însemnate de acizi grași Omega-3. Dacă suferiți de afecțiuni cardiovasculare, poate fi necesar să consumați mai mult de două porții de pește pe săptămână și, în astfel de cazuri, suplimentele cu ulei de pește devin o completare la îndemână a regimului alimentar. Suplimentele Lysi vin sub formă de capsule sau ulei, iar instrucțiunile de pe ambalaj indică cu claritate care este doza necesară în fiecare zi. Consumul zilnic de pește sau suplimente de pește controlează riscurile care dau naștere la infarct miocardic și accident vascular cerebral. Cel mai important, îmbunătățește sănătatea inimii, deoarece scade nivelul colesterolului, susține circulația sângelui și previne coagularea.

Contribuie la formarea masei musculare. Consumând în fiecare zi pește, vă veți bucura de un corp tonifiat și de o masă musculară bine definită. Acest lucru este posibil deoarece peștele conține cantități suficiente de proteine, acestea fiind esențiale pentru construirea mușchilor, dar și pentru repararea și recuperarea organismului.

În mare măsură, peștele este un aliment miraculos deoarece este bogat în acizi grași Omega-3, necesari organismului încă de la naștere și apoi pe tot parcursul vieții. Acizii grași Omega-3 susțin dezvoltarea și sănătatea creierului, starea generală de sănătate, dispoziția psihică, ameliorează multe tipuri de dureri, în special durerea articulară și sunt antiinflamatori.


Cu un Like vezi tot ce publicăm:

Ai ceva de adăugat?...

*