Ce trebuie să faci ca să slăbești sănătos și de durată?

Când vine vorba de a pierde acele kilograme în plus, cei mai mulți dintre noi începem să căutăm tot felul de diete miraculoase. Totuși, partea dificilă nu este să începem să ținem o dietă de slăbit, ci să o respectăm pe termen lung. Multe diete concentrate pe scăderea în greutate sunt prea restrictive și, fie ne interzic să consumăm anumite alimente, fie ne împing să ne stabilim obiective de fitness nerealiste. Așa se face că dietele nu sunt deloc sustenabile. În cele mai multe cazuri, după ce ținem o dietă restrictivă timp de 4 săptămâni și ne bucurăm că am reușit să scăpăm de 3 kilograme, din momentul în care vom renunța la dietă, ne vom îngrășa cu 5 kilograme.

Fit woman eating healthy salad after workout

Cu alte cuvinte, o dietă de succes trebuie să sublinieze importanța consumului de alimente mai sănătoase, consumul mai mare de lichide și efectuarea de exerciții fizice în mod regulat. În rândurile care urmează, ne-am propus să vă oferim câteva trucuri care vă vor ajuta să atingeți și să vă mențineți obiectivele de pierdere în greutate.

Consumați mai multe proteine. Creșterea aportului de proteine este considerată o metodă primordială pentru a pierde în greutate. Consumând proteine la fiecare masă vă veți simți sătui mai mult timp, ceea ce scade probabilitatea de a servi gustări nesănătoase. Proteinele se digeră mai greu și contribuie, de asemenea, la creșterea masei musculare, ajutându-vă astfel să slăbiți și să vă mențineți totodată masa musculară. În plus, dietele bogate în proteine pot ajuta la stimularea metabolismului. Pentru aceia dintre noi care nu pot consuma proteine la fiecare masă, suplimentele alimentare reprezintă o scurtătură grozavă. Suplimentele alimentare Lysi Sport Trio conțin Omega-3, L-carnitină, multivitamine și minerale, așa că ne vor ajuta să scăpăm de grăsimea nedorită, să ne bucurăm de mai multă masă musculară și de un nivel ridicat de energie.

Întocmiți un plan realist. Modalitatea în care vă planificați alimentația vă poate ajuta să pierdeți în greutate sau să vă îngrășați. Trebuie să vă stabiliți anumite obiective precise și realizabile și să încercați să adoptați și să respectați noi obiceiuri sănătoase de viață. Planificați un meniu săptămânal cu mâncăruri nutritive, care se gătesc rapid și ușor. Studiile au descoperit corelații uimitoare între persoanele care cântăresc mai puțin și cele care merg la cumpărături cu lista în buzunar. Atunci când plecăm la supermarket fără o listă cu alimentele necesare, mulți dintre noi ajungem să cumpărăm impulsiv. Este mult mai ușor să încărcăm coșul de cumpărături cu mezeluri, gogoși și ciocolată și să omitem fructele și legumele. De mare ajutor ar fi să adăugați în coșul de cumpărături și câteva alimente care se gătesc rapid sau pot fi consumate ca atare la o gustare. Dacă doriți să slăbiți asta nu înseamnă că trebuie să vă privați de gustări sau să vă înfometați până la momentul cinei. Trebuie doar să alegeți gustări sănătoase, care să vă ajute să vă atingeți obiectivele. Optați pentru hummus, pentru ouă fierte, pentru fructe cu unt de arahide sau pentru migdale.

Consumați mai multe grăsimi sănătoase. Poate părea contraintuitiv să consumați mai multe grăsimi pentru a pierde grăsimea nedorită, dar consumul moderat de tipuri potrivite de grăsimi poate fi un mod eficient de a pierde în greutate. Similar consumului unei diete bogate în proteine, consumul de grăsimi sănătoase poate conduce rapid la sațietate pe termen mai lung. De asemenea, alimentele bogate în grăsimi sănătoase ajută corpul să ardă energia eficient. Din categoria grăsimilor sănătoase fac parte uleiul de măsline, avocado, nucile, semințele, inclusiv semințele de dovleac și semințele de susan. De asemenea, puteți completa regimul alimentar cu un ulei de pește de înaltă calitate, așa cum este Lysi Ulei din Ficat de Cod Natural. Iar dacă reușiți să gătiți pește de două ori pe săptămână, atunci alegeți ca garnituri salatele cu măsline și semințe sau o pastă delicioasă de avocado și lămâie.

În cele din urmă, de mare ajutor este completarea unui jurnal alimentar. Tot studiile au descoperit că persoanele care au un jurnal alimentar pierd în greutate în mod eficient în comparație cu cei care nu au un astfel de jurnal. Un jurnal vă ajută să planificați și să respectați meniuri sănătoase, vă ajută să consumați zi de zi alimente din toate categoriile necesare (fructe, legume, proteine, lactate, cereale integrale, crucifere, fasole) și astfel, fără să vă dați seama, veți integra în rutina de zi de zi noi obiceiuri minunate care vă vor ajuta să pierdeți în greutate, să vă mențineți la greutatea dorită și să vă bucurați de vitalitate și de o stare excelentă de sănătate.


Cu un Like vezi tot ce publicăm:

Ai ceva de adăugat?...

*