Încetinirea procesului de îmbătrânire

Consumul de acizi graşi omega 3 este esenţial pentru menţinerea echilibrului organismului nostru şi pentru păstrarea unei stări de sănătate optime.

Află de ce este nevoie de DHA pentru creierAportul de omega 3 pe care îl oferim organismului nostru trebuie monitorizat permanent. Având grijă să consumăm alimente bogate în acest tip de acizi şi mărind aportul prin suplimente pe bază de ulei de peşte atunci când medicul ne sfătuieşte, ne asigurăm o înaintare în vârstă firească, diminuând riscul de instalare a diverselor afecţiuni ce pot surveni şi în urma lipsei de acizi graşi omega 3.

Pentru a avea o bătrâneţe frumoasă, trebuie să ne luăm măsuri încă din perioada de tinereţe, chiar dacă ni se pare puţin exagerat.

Un aport optim de acizi graşi omega 3 va avea un efect benefic şi extrem de important, în primul rând asupra activităţii cerebrale, fiind unul dintre aspectele cele mai înfricoşătoare. Nimeni nu-şi doreşte să ajungă în situaţia de a uita, de a nu se mai bucura de viaţă pentru că nu mai are capacitatea de a discerne.

Persoanele care consumă regulat carne de peşte şi alte alimente bogate în omega 3, diminuează semnificativ riscul apariţiei maladiei Alzheimer şi al demenţei senile, activitatea lor cerebrală desfăşurându-se în parametri normali pentru o perioadă cât mai lungă de timp.

Pe lângă activitatea la nivel cerebral, acizii graşi omega 3 sunt un bun aliat în susţinerea dorinţei noastre de a avea articulaţii sănătoase, ce ne vor permite să ne mişcăm cu uşurinţă, indiferent de cât de înaintaţi în vârstă suntem.

 

Activitatea cardiacă este mult influenţată de aportul de omega 3, un consum constant ajutându-ne să ne păstrăm inima sănătoasă pentru cât mai mult timp.

Ficatul va fi susţinut în activitatea sa extrem de importantă, prin aportul necesar de acizi graşi omega 3. Funcţiile hepatice se vor desfăşura în parametri normali şi vor contribui la buna funcţionare a întregului organism.

Efectele osteoporozei, instalată în majoritatea cazurilor odată cu înaintarea în vârstă,  pot fi diminuate prin consumul de acizi graşi omega 3, îmbunătăţindu-se rezistenţa osoasă.

Chiar şi sănătatea pielii şi a părului este afectată de o lipsă de omega 3. Aportul optim ne va susţine aspectul sănătos şi luminos al pielii şi va da strălucire firelor de păr, indiferent de vârsta pe care o avem.

O dietă echilibrată ne va ajuta să ne păstrăm corpul sănătos şi puternic pentru cât mai mult timp. Din acest motiv trebuie să acordăm o atenţie specială modului în care ne alimentăm şi să încercăm, pe cât posibil, a ne proteja în faţa factorilor nocivi ce pot influenţa negativ ritmul firesc al funcţionării organismului nostru.


Cu un Like vezi tot ce publicăm:

Ai ceva de adăugat?...

*