Omega 3 te ajută să slăbeşti! Vezi cum:

Una dintre problemele cu care se confruntă societatea nostră actuală este creşterea în greutate, chiar obezitatea, fără a ţine cont de sex sau vârstă. Kilogramele în plus şi problemele care le atrag după ele reprezintă o sursă de nelinişti şi griji pentru toate categoriile sociale, iar măsurile ce se impun ar trebui luate repede.
Curele de slăbire şi dietele nu ar trebui iniţiate la întâmplare, ci ar trebui să se bazeze pe analize medicale, teste şi cosultaţii de specialitate.

Cura de slabire si omega 3

Picture 1 of 5

Rolul acizilor graşi omega 3 în echilibrul kilogramelor
Obezitatea pare a fi corelată cu aportul de acizi graşi omega 6 pe care îl aduce alimentaţia actuală în organismul uman. Pe de altă parte, acizii graşi omega 3 sunt cei care ajută la reducerea greutăţii. Un aport constant şi suficient de omega 3 are rolul de a reduce nivelul grăsimilor din corp, de a regla colesterolul şi de a îmbunătăţii funcţiile vaselor de sânge şi activitatea cardiacă. În acelaşi timp, acizii graşi omega 3 reglează nivelul zahărului din sânge, reducându-se astfel pofta necontrolată şi inutilă de mâncare.
Omega 3 are rolul de a reduce riscul apariţiei diabetului şi, implicit, luării necontrolate în greutate.

Cura de slăbire şi acizii graşi omega 3
Odată demarată o cură de slăbire, organismul va începe să resimtă anumite modificări. Printr-un consum optim de alimente bogate în omega 3 transformările prin care va trece corpul se vor desfăşura firesc, fără a se declanşa dezechilibre.
Acizii graşi omega 3 vin în întâmpinarea curei de slăbire şi a exerciţiilor fizice care ar trebui să însoţească acest program, crescând semnificativ rata cu care metabolismul arde caloriile. Sunt situaţii în care se impune chiar un tratament cu suplimente pe bază de ulei de peşte, susţinându-se astfel distrugerea mai rapidă a straturilor de grăsime.

Alimente bogate în omega 3 indicate în curele de slăbire
Cel mai indicat pentru consum în aceste perioade este peştele, procurat proaspăt şi preparat corespunzător, astfel încât să nu i se distrugă din proprietăţi. Sursă echilibrată şi constantă de omega 3, acesta va fi completat cu nuci, alune, senimţe de in şi soia, zmeură, fragi, afine, fasole, năut, brocoli, conopidă şi ulei de in.
Mesele vor fi mici cantitativ, înşă dese şi foarte chilibrate. Nu se va reuşi o pierdere în greutate dacă corpul va fi privat de alimentele de care, din contră, tocmai are nevoie. Pentru ca dozarea alimentelor şi eventuala intervenţie artificială cu suplimente de omega 3 să se facă echilibrat, cel mai indicat este ca procesul de slăbire să se efectueze la indicaţiile şi sub supravegherea unui medic nutriţionist.


Cu un Like vezi tot ce publicăm:

Ai ceva de adăugat?...

*