Ce fel de peşte consumă copilul şi de la ce vârstă

Carnea de peşte reprezintă o sursă foarte importantă de vitamina D, B2, calciu, fosfor, zinc, magneziu, potasiu, iod şi acizi graşi omega 3. Pe lângă aceste beneficii pe care peştele îl aduce în alimentaţia noastră, acesta reprezintă şi un produs cu grad mare de perisabilitate, un posibil risc de intoxicare […] mai mult »

Cum depistăm deficitul de omega 3

Organismul uman funcţionează ca un mecanism perfect, atâta timp cât îi sunt furnizate toate elementele de care are nevoie. În momentul în care depistează un deficit sau o supraîncărcare, semnalele încep să apară, însă nesesizate pot genera instalerea unor probleme medicale grave. CONTINUARE – Vezi cum depistăm deficitul de omega 3 mai mult »

Cum pot ajuta acizii graşi omega 3 odată cu instalarea menopauzei

Perioada specifică menopauzei este marcată prin întreruperea perioadei reproductive din viaţa oricărei femei. La un an după ultimul ciclu menstrual se consideră că femeia a ajuns la menopauză. Perimenopauza este reprezentată prin timpul în care menopauza se instalează, timp în care corpul femeii trece printr-o serie de modificări. Lipsa anumitor […] mai mult »

Cele mai importante 3 tipuri de acizi grași omega-3

Acizii grași Omega-3 sunt grăsimi esențiale care au numeroase beneficii pentru sănătate. Cu toate acestea, nu toți acizii grași omega-3 sunt egali. Există de fapt 11 tipuri diferite. Cele trei cele mai importante sunt ALA, EPA și DHA. ALA se găsește în cea mai mare parte în plante, în timp […] mai mult »