10 semne care îți arată că ai un deficit de Omega 3!

Deficitul de Omega 3 este observat prin mai multe semne date de organism, de la articulații nesănătoase, incapacitate de concentrare și atenție și până la probleme mai grave, toate aceste lucruri pot fi prevenite prin consumarea unor alimente bogate în Omega 3 sau pur și simplu prin suplimente pe bază de ulei de pește.

omega-3Acizii grași Omega 3 sunt extrem de sănătoși pentru organism și contribuie la dezvoltarea neurocognitivă atât a adulților, cât și a copiilor, a căror ritm de dezvoltare cerebrală este uimitor. De aceea, pentru a fi sănătoși este bine  să îi oferim organismului astfel de grăsimi sănătoase, o hrană sănătoasă pentru creier și corp.

Și pentru a elimina orice risc de deficit de Omega 3 ar fi indicat să consumi ulei de pește, un produs natural și sigur care conține surse de DHA și EPA suficiente, acizi necesari pentru o bună stare de sănătate.

Iată mai jos 10 semne care îți arată că suferi de deficit de Omega 3:

  1. Depresia – cercetătorii au arătat că țările în care se consumă suficient de mult pește nu există atât de mulți oameni care suferă de depresie, comparativ cu țările unde se consumă puțin pește.
  2. Inflamații și artrite – s-a constatat conform unui studiu în care au fost analizate 125 de persoane că toți cei care au primit ulei de pește și o dietă bogată în acizi grași Omega 3 că nu sufereau de artrite și nici de inflamații ale articulațiilor, comparativ cu cei care au avut o dietă săracă în Omega 3. De aceea, persoanele care au primit Omega 3 au continuat administrarea tratamentului recomandat de medici și au urmat și o dietă potrivită, bogată în grăsimi sănătoase.
  3. Îngrășare – persoanele care au un deficit de acizi grași Omega 3 pierd lupta cu kilogramele în plus, fiind mult mai predispuse îngrășării.
  4. Afecțiuni cardiace – tot ca urmare a unui studiu realizat de Harvard School s-a demonstrat că persoanele care sufereau de afecțiuni cardiace nu aveau o dietă bogată în acizi grași Omega 3. Aceste grăsimi sunt extrem de benefice pentru organism, reglând circulația sanguină, stopând colesterolul rău și reducând astfel îmbolnăvirile cardiace.
  5. Dificultăți de învățare – toți cei ce au o alimentație săracă în Omega 3 au dificultăți de învățare și concentrare, mai ales că acizii grași Omega 3 sunt o sursă de hrană pentru creier. Celulele nervoase nu vor avea capacitatea de a reține informația la fel de ușor, acest deficit punându-și amprenta asupra creierului și funcționării sale.
  6. Probleme ale pielii – acizii grași Omega 3 constituie o sursă importantă de hrană și pentru piele. Ca atare, persoanele cu un deficit de Omega 3 vor suferi de acnee și de alte probleme ale pielii.
  7. Pierderi de memorie – acesta este un alt lucru esențial pe care îl poate provoca un deficit de Omega 3. Ca atare, dacă în organism nu sunt suficienți acizi grași esențiali, DHA și EPA, atunci este posibil să existe pierderi de memorie.
  8. Stare de oboseală – cei ce suferă de un deficit de Omega 3 sunt din ce în ce mai obosiți, din cauze inexplicabile.
  9. Probleme de vedere – un deficit de Omega 3 ar putea avea drept efect glaucom, sindromul ochiului uscat sau alte probleme de vedere.
  10. Scăderea imunității – cei ce au lipsă acizii grași Omega 3 din organism se pot îmbolnăvi mai ușor întrucât organismul își pierde treptat imunitatea.

Foto: omega-3-blog.com


Cu un Like vezi tot ce publicăm:

Ai ceva de adăugat?...

*