Cele mai bune alimente pentru un corp gata de plajă

În fiecare an, cum se apropie vara, majoritatea femeilor încep să țină tot felul de diete restrictive, în speranță că vor arăta fantastic în costumul de baie. Totuși, dietele restrictive nu sunt deloc sănătoase, căci corpul are nevoie de hrană și nu reacționează întotdeauna amabil atunci când este privat de nutrienții de care are nevoie. Mai apoi, dacă obișnuim să ținem în mod constant tot felul de diete sau poate aceeași dietă, vom observa că organismul nostru nu mai este la fel de receptiv și renunță să mai piardă vreun kilogram. Intervine o obișnuință, așa că trebuie să ne surprindem corpul cu ceva nou.

De ce să nu ne surprindem corpul cu un stil de viață sănătos? În mod normal, în absența oricăror afecțiuni medicale, dacă îi vom oferi corpului în mod constant necesarul caloric de care are nevoie – pot fi mult mai multe calorii decât cele furnizate în timpul unei diete – el va ajunge la greutatea corespunzătoare cu înălțimea și vârsta noastră.

Dacă ne vom priva organismul de hrană, poate că temporar vom pierde câteva kilograme, dar totodată pierdem și masă musculară, precum și densitate osoasă. Iată de ce nu sunt deloc recomandate dietele de slăbit. Acum, sunt foarte multe alimente dăunătoare pe rafturile magazinelor, așa cum sunt și alimente care nu ar trebui să lipsească din regimul nostru.

Iată, în cele ce urmează, doar câteva alimente care vă vor ajuta să obțineți un corp gata de plajă, dar și să îl mențineți, astfel încât să uitați definitiv de chinul dietelor de slăbit:

Mere. Știm deja din copilăria noastră că un măr pe zi ține medicul departe, dar iată că și știința a dovedit cât de benefice sunt merele. Indiferent de soiul preferat, merele sunt bogate în nutrienți și antioxidanți care ne ajută să slăbim, să ne menținem sănătatea generală și să evităm medicul. Pentru a ne bucura de toate beneficiile, ideal ar fi să le consumăm crude. Le putem consuma ca atare, dar și în salate ori cu puțin unt de arahide sau de migdale. Presărat cu puțină scorțișoară, mărul devine o gustare delicioasă.

Ouă. Ouăle sunt foarte versatile și, partea și mai bună este că le putem consuma în fiecare zi. Oul conține proteine de înaltă calitate pe care majoritatea oamenilor le pot digera cu ușurință. De asemenea, sunt sărace în calorii – un ou mare are aproximativ 75 de calorii și 8 grame de proteine. Un alt lucru bun este faptul că ouăle au un conținut scăzut de grăsimi saturate. Dacă încercați să vă mențineți nivelul optim de colesterol, atunci consumați un singur ou în fiecare zi.

Nuci și semințe. Pentru că știm că sunt foarte calorice, mulți dintre noi ne ținem departe de nuci și de semințe. Totuși, nucile și semințele, precum și unturile și uleiurile din nuci și semințe sunt bogate în grăsimi sănătoase, care ne mențin corpul în formă bună. Sunt, de asemenea, recomandate pentru sănătatea inimii, a creierului, dar și pentru creșterea părului, pentru unghii și pentru elasticitatea pielii.

Pește. Alimentul de bază din regimul nostru ar trebui să fie peștele, în special peștele cu un conținut redus de mercur și alte substanțe toxice. Macroul, sardinele, somonul, tonul conservat și păstrăvul sunt doar câteva exemple de pește cu un conținut scăzut de mercur. În mod ideal, ar trebui să consumăm cel puțin 250 de grame de pește pe săptămână. Peștele gras, precum sardinele și somonul, conține grăsimi sănătoase care ne oferă energie și senzația de sațietate pentru mai mult timp. Cum sunt mulți cei care nu agreează preparatele pe bază de pește, la fel cum sunt și mai mulți care nu au timp să gătească pește, suplimentele cu ulei de pește devin cea mai la îndemână alternativă. Este important să alegem suplimente alimentare cu ulei de pește care să ne ofere cantități adecvate de Omega-3, precum capsulele Omega-3 Forte Lysi care conțin o concentrație de 60% acizi grași Omega-3. Foarte recomandate sunt și capsulele Omega-3 Lysi, care conțin o concentrație normală de acizi grași Omega-3, și anume 30%. Înainte de a vă administra astfel de suplimente, mai ales dacă ați fost diagnosticați cu o afecțiune, cel mai bine este să discutați cu medicul personal.

În cele din urmă, cartofii nu ar trebui să lipsească din alimentația noastră, deși conțin destul de mult amidon. Un cartof copt este cu mult mai sănătos decât cartofii prăjiți, iar dacă optăm pentru cartof dulce, atunci beneficiile sunt și mai multe la număr. Cartofii conțin multe substanțe nutritive, precum magneziu, fibre, vitamina C și potasiu, dar și carbohidrați, așa că ne vom simți sătui o perioadă mai lungă de timp.


Cu un Like vezi tot ce publicăm:

Ai ceva de adăugat?...

*