Omega 3 ingrașă

Omega 3 reprezintă acizii grași esențiali care contribuie la accelerarea procesului de arderea a grăsimilor din organism, reglează nivelul colesterolului, îmbunătățește circulația sangvină și reglează nivelul zahărului din sânge ceea ce are ca efect  scăderea poftei de mâncare.

Grăsimile nesaturate nu sunt sintetizate de organism, fapt pentru care Omega 3 trebuie luat din alimente. O importantă sursă de acizi grași o constituie, în primul rând, peștele si fructele de mare, urmate de nuci, semințe și legume, precum broccoli, conopidă, dovleac.

Acizii grași (Omega 3) contribuie la îmbunătățirea metabolismului prin creșterea ritmului de ardere a caloriilor având ca efect, pe termen lung, reducerea riscului de a te îngrășa peste măsură.

Conform studiilor efectuate de cercetătorii japonezi, creșterea consumului de Omega 3 corelat cu exercițiile fizice au dus la scăderea în greutate a unor persoane care sufereau de obezitate.

Așadar, consumul de Omega 3 nu îngrașă și este benefic nu numai din punct de vedere al sănătății organismului dar și prin menținerea unei siluete mult dorite.

Sursă foto – https://thehealthreporter.tv


Cu un Like vezi tot ce publicăm:

Ai ceva de adăugat?...

*