5 cele mai recomandate alimente pentru o viață mai lungă

O viață mai lungă și de o mai bună calitate include, fără excepții, un program regulat de exerciții fizice, precum și consumul de alimente sănătoase. Cu cât sunt mai sănătoase alimentele pe care le consumăm, cu atât este mai probabil să trăim vieți lungi și fericite, lipsite de internări și vizite stresante la medic. Evident, există mii și mii de alimente sănătoase, superalimente precum și suplimente alimentare care au menirea să ne completeze regimurile atunci când viața devine mult prea agitată și haotică și, desigur, devine dificil să beneficiem de mese nutritive și echilibrate.

Următoarele cinci alimente sunt considerate unele dintre cele mai sănătoase și, dincolo de asta, sunt incredibil de versatile, așa că nu va fi deloc dificil să le includem în alimentația noastră zilnică. Pentru oricine dorește să își îmbunătățească starea de sănătate și să își asigure longevitatea, aceste alimente pe care le vom descoperi în cele ce urmează sunt, cu adevărat, pe primul loc:

Somon. Mai degrabă superaliment, somonul este bogat în acizi grași esențiali Omega-3, proteine și nenumărate alte substanțe nutritive. De asemenea, este sărac în grăsimi și în colesterol, așa că este un aliment de nelipsit din dieta noastră, dar în special din dieta celor care suferă deja de afecțiuni cardiovasculare și din regimul celor care practică sport sau doresc să slăbească. Se poate găti în nenumărate feluri, fie la tigaie în puțin ulei de măsline, la cuptor, cu crustă de verdeață sau nuci mărunțite. Sigur, sunt și persoane care nu apreciază gustul de pește, așa cum sunt și persoane care nu au timp să gătească pește. Studenților, persoanelor aflate tot timpul în criză de timp și celor care nu le place peștele le recomandăm Omega-3 Lysi capsule, în timp ce pentru copii sunt indicate capsulele masticabile Omega-3 Lysi. Aceste suplimente alimentare de ulei de pește pur reprezintă cea mai convenabilă alternativă prin care ne putem îmbogăți regimul cu acizi grași Omega-3, indiferent de preferințele noastre culinare și de stilul personal de viață.

Soia. Un alt superaliment, boabele de soia sunt bogate în fibre, vitamine, Omega-3, proteine și calciu – adică aproape toți nutrienții de care avem nevoie la fiecare masă. De asemenea, găsim soia sub diferite forme, așa că nu putem spune că nu avem de unde alege. Soia este alimentul de bază al vegetarienilor, așa că le putem urma când și când exemplul și putem pune pe masă carne de soia, brânzeturi de soia sau tofu.

Spanacul. Spanacul și, în general, toate frunzoasele reprezintă o sursă excelentă de proteine, fibre și calciu. Nu trebuie să ne rezumăm doar la spanac, ci putem prepara salate bogate și delicioase cu sfeclă Mangold, măcriș, andive, rucola sau varză de frunze Kale. Spanacul este foarte apreciat pentru că este mai versatil și poate fi consumat în mai multe moduri, nu doar în salate, așa încât poate deveni un aliment de bază în dietele noastre.

Fructe de pădure. Fructele de pădure și, în special, afinele sunt alte alimente deosebit de sănătoase, și asta pentru că sunt bogate în antioxidanți vitali pentru o viață lungă. Afinele au, într-adevăr, cel mai ridicat conținut de antioxidanți, dar toate fructele de pădure au beneficii însemnate și ar trebui consumate în mod regulat.

În cele din urmă, cerealele integrale sunt de nelipsit dintr-o alimentație menită să susțină longevitatea. Aducem în discuție un alt superaliment, și anume quinoa, care reprezintă acum cea mai recomandată dintre toate cerealele. Deși quinoa are un gust destul de fad, este foarte ușor de aromatizat cu lămâie, usturoi, uleiuri, sare, amestecuri de legume și plante aromatice care conduc la un gust semnificativ mai bun. Quinoa este extrem de bogată în proteine, fibre și este, de asemenea, o sursă bună de fier și magneziu.


Cu un Like vezi tot ce publicăm:

Ai ceva de adăugat?...

*