5 suplimente de care are nevoie copilul tău

Te preocupă sănătatea celui mic? Află mai multe detalii despre cele 5 suplimente de care are nevoie copilul tău.

Organismul celor mici e în continuă creștere. Iată de ce, copilul tău are nevoie în permanență de mai multe substanțe și produse nutritive, menite să-i asigure buna dezvoltare a trupului și a minții deopotrivă. Altfel spus, are nevoie de lucruri care-l vor ajuta să devină mare. Chiar și nutriționiștii punctează necesitatea includerii în dieta zilnică a unor suplimente alimentară. Găsește în acest articol lista celor 5 suplimente de care are nevoie copilul tău.

5 suplimente de care are nevoie copilul tău: Calciu

Cele mai multe produse pentru copii conțin în jur de 100 miligrame de calciu. Doza zilnică de calciu, recomandată de cadrele medicale, este mult mai mare. Vorbim de 1.000 de miligrame pentru cei cu vârsta cuprinsă între 4 și 8 ani, și de 1.300 de miligrame pentru cei de 9 ani sau mai mari.  Pe lângă lapte (de vacă, migdale, soia), tofu sau sucul de portocale, bogate în calciu, e bine să incluzi în alimentație și suplimente de calciu. Acestea sunt vitale pentru buna dezvoltare a sistemului osos.

 5 suplimente de care are nevoie copilul tău: Magneziu

Poate fi destul de dificil să convingi un copil să consume legume cu frunze verzi, nuci sau cereale integrale, toate bogate în magneziu.  Iată de ce, nutriționiștii recomandă introducerea suplimentelor de Magneziu în dieta copilului. Dozaj: până la 100 mg. magneziu dimineața și seara, zilnic.

Magneziul este important pentru organism. El are grijă atât de oase, cât și de funcțiile musculare și nervoase. De asemenea, poate îmbunătăți somnul copiilor.

Nivelurile scăzute de magneziu au fost legate de hiperactivitate și ADHD la copii.

5 suplimente de care are nevoie copilul tău: vitamina D

Deși organismul produce singur această vitamină,  majoritatea copiilor (dar și adulților) suferă de un deficit. Firește, laptele constituie un produs bun. Însă, adesea, acesta este fortificat cu vitamina sintetică D2, mai puțin eficientă.  Vitamina D se găsește, în mod natural, în pește, ouă și ulei de ficat de cod.

Este esențială pentru imunitatea și sănătatea oaselor.

Doza zilnică recomandată: 400 si 600 IU.

5 suplimente de care are nevoie copilul tău: Zinc

Zincul este extrem de important în perioada pubertății. De asemenea, el are grijă, pe parcursul întregii vieți, de sistemul imunitar. Un prim semnal că cel mic nu primește suficient zinc este faptul că are poftă mereu de ceva… dulce.

Puiul, fasolea și suplimentele de zinc pot lupta împotriva acestui deficit.

Doza zilnică recomandată de zinc este de 2-4 mg. pentru copii, 9 mg. pentru adolescente, 11 mg. pentru adolescenți.

5 suplimente de care are nevoie copilul tău:  Omega 3

Acizii grași Omega 3 sunt bogați în EPA și DHA, fiind esențiali pentru dezvoltarea și funcționarea sănătoasă a ochilor și a creierului. Tot ei contribuie la reducerea depresiei și hiperactivității la copii. De asemenea, se pot dovedi utili în ceea ce privește tratarea alergiilor și astmului.

Copiii de peste 4 ani au nevoie de aproximativ 250 mg. DHA și 180 mg. EPA, zilnic. Adolescenții au nevoie de aproximativ 500 mg. DHA și 365 mg. EPA/zi.

O soluție potrivită, care să reunească eficient cele 5 suplimente de care are nevoie copilul tău, sunt produsele LYSI. Poți alege LYSI Omega 3 cu vitamina D și Calciu  sau Ulei din Ficat de Cod pentru Copii LYSI, bogat în vitamine și minerale.

LYSI este un produs islandez, fabricat de cel mai mare producator de ulei din ficat de cod, devenit reper mondial în acest domeniu.

 

 

 

 

 


Cu un Like vezi tot ce publicăm:

Ai ceva de adăugat?...

*