Păstrați-vă sistemul imunitar sănătos

Deși este posibil să nu puteți preveni complet răceala sau gripa în acest sezon, un sistem imunitar sănătos este o modalitate de a oferi organismului vostru o protecție suplimentară. Concentrarea pe alimentele bogate în nutrienți și comportamentele sănătoase ale stilului de viață te pot ajuta pe tine și familia ta să rămâi cu un pas înainte de germeni în acest sezon.

Cum îți poți îmbunătăți sistemul imunitar? În general, sistemul imunitar face o treabă remarcabilă de a vă apăra împotriva microorganismelor provocatoare de boli. Dar uneori nu reușește: Un germen invadează cu succes și vă face să vă îmbolnăviți. Este posibil să interveniți în acest proces și să vă stimulați sistemul imunitar? Ce se întâmplă dacă vă îmbunătățiți dieta? Vă ajută anumite vitamine sau preparate din plante? Faceți alte modificări ale stilului de viață în speranța de a produce un răspuns imun aproape perfect? Pentru a funcționa bine, este nevoie de echilibru și armonie.

Următorii nutrienți joacă un rol în sistemul imunitar și pot fi găsiți într-o varietate de alimente:

  • Beta Caroten se găsește în alimentele vegetale, cum ar fi cartofii dulci, spanacul, morcovii, mango, broccoli și roșiile.
  • Alimentele bogate în vitamina C includ citrice, fructe de pădure, pepeni, roșii, ardei gras și broccoli.
  • Vitamina D se găsește în peștele gras și în ouă. Laptele și sucurile 100% îmbogățite cu vitamina D sunt, de asemenea, surse ale acestui important nutrient.
  • Zincul tinde să fie mai bine absorbit din surse de animale, cum ar fi carne de vită și fructe de mare, dar este, de asemenea, în surse vegetariene, cum ar fi germeni de grâu, fasole, nuci și tofu.
  • Probioticele sunt bacterii „bune” care promovează sănătatea. Ele pot fi găsite în produse lactate de cultură, cum ar fi iaurtul și în alimente fermentate.
  • Proteinele provin atât din surse animale, cât și din plante, precum lapte, iaurt, ouă, vită, pui, fructe de mare, nuci, semințe, fasole și linte.

Concentrați-vă pe echilibru

Pentru a vă menține sănătos sistemul imunitar pe tot parcursul anului, concentrați-vă pe un plan alimentar echilibrat, somn adecvat și gestionarea stresului. Obțineți zilnic cinci-șapte porții de legume și fructe pentru a obține vitamine, minerale și antioxidanți care stimulează imunitatea.

O igienă bună și spălarea mâinilor ajută la prevenirea răspândirii germenilor. Nu uitați să spălați produsele înainte de a mânca sau de a le utiliza în rețete.

Găsiți moduri sănătoase și adecvate de a face față stresului, cum ar fi meditația, ascultarea muzicii sau scrisul. Activitatea fizică este, de asemenea, o modalitate excelentă de a ajuta la gestionarea stresului și poate contribui la reducerea riscului unor boli cronice care ar putea slăbi în continuare sistemul imunitar.

Lipsa de somn contribuie la o varietate de probleme de sănătate, cum ar fi un sistem imunitar slăbit. Șapte-nouă ore sunt recomandate în fiecare zi pentru adulți, iar copiii au nevoie de opt până la 14 ore, în funcție de vârstă.

Să nu uitați și de suplimentele Lysi care ajută în susținerea unui sistem imunitar sănătos. Aici putem aminti de Immune Max Lysi care este un supliment natural pentru combaterea răcelelilor și a gripei, lucru datorat continutului bogat in alkoxigliceroli. Uleiul din ficat de cod Lysi, printre numeroasele sale proprietăți , ajută la susținerea și dezvoltarea unui sistem imunitar puternic.

Multe remedii pe bază de plante sunt comercializate pentru a ajuta la combaterea răcelii sau pentru a reduce durata lor, dar consultați-vă cu furnizorul de asistență medicală înainte de a lua orice suplimente sau medicamente.


Cu un Like vezi tot ce publicăm:

Ai ceva de adăugat?...

*