Ulei de pește pentru o inimă sănătoasă

Știai că inima pompează peste 7000 de litri de sânge pe zi? Alege ulei de pește pentru o inimă sănătoasă, plină de energie.

Inima este un organ vital, mereu pus pe treabă, fie că e vorba de iubire sau de pură fiziologie. Deloc întâmplător se contractă de mai bine de 31.5 milioane de ori pe an!

Ți-ai imaginat vreodată cum ar fi să-i iei un interviu? Noi da, și, bazându-ne pe studiile medicale existente, putem afirma că, la întrebarea ce iubește, aceasta ar include pe lista de răspunsuri inclusiv uleiul de pește!

Descoperă în continuare tot ce trebuie să știi la capitolul ulei de pește pentru o inimă sănătoasă. Mănâncă sănătos, pe placul inimii tale.

Care sunt cele mai frecvente afecțiuni cardiologice?

Conform rapoartelor medicale, cele mai frecvente afecțiuni cardiologice sunt:

  • Angina pectorală (îngustarea arterelor inimii);
  • Cardiopatia ischemică (micșorarea diametrului interior al arterelor coronare);
  • Insuficiența cardiacă (incapacitatea inimii de a pompa sângele);
  • Infarctul miocardic (necrozarea unei părți a inimii, care provoacă întreruperea circulației sângelui).

Statistic vorbind, România este pe locul 4 în Europa, după Rusia, Bulgaria și Ungaria, la capitolul decese cauzate de afecțiunile cardiovasculare.

De ce ar trebui să consumăm ulei de pește pentru o inimă sănătoasă?

În spatele bolilor de inimă se află mai mulți factori declanșatori. Unul dintre ei este alimentația incorectă. Mesele copioase, bogate în grăsimi de origine animală, se pot dovedi potrivnice inimii. În schimb, dietele bogate în acizi grași Omega 3 sunt, conform nutriționiștilor, cei mai buni prieteni ai organului central al aparatului circulator.

Acizii grași Omega 3 au următoarele beneficii:

  • Reduc nivelul colesterolului rău (LDL);
  • Reduc inflamațiile din organism, care pot deteriora vasele de sânge;
  • Înlătură riscul de apariție al accidentelor vascular cerebrale și al insuficienței cardiace;
  • Scad tensiunea arterială;
  • Reduc coagularea sângelui ș.a.

Studiile arată că alimentele bogate în acizi grași Omega 3, printre care se numără și uleiul de pește, micșorează semnificativ apariția bolilor de inimă și a deceselor subite, care au la bază afecțiuni cardiovasculare.

Care sunt principalii furnizori de acizi Omega 3?

Acizii grași Omega 3 se găsesc în diverse produse alimentare precum:

  • semințele de in/ uleiul din semințe de in;
  • nuci;
  • uleiul de canola;
  • uleiul de cânepă;
  • uleiul de rapiță;
  • soia și uleiul de soia;
  • creveții.

Cu toate acestea, nutriționiștii susțin unanim că cea mai bogată sursă de acizi grași Omega 3 este peștele și uleiul de pește. 

Dacă nu ești fanul somonului, tonului, macroului, sardinelor sau al altor pești grași, furnizori de acizi esențiali, poți opta oricând pentru uleiul de pește. O singură linguriță de ulei de cod asigură 66% din doza zilnică necesară!

O excelentă alegere, în acest sens, este uleiul islandez din ficat de cod LYSI, cum ar fi Omega-3 LYSI capsule. O singură capsulă conține 168 de miligrame de acizi grași Omega 3. Ceea ce înseamnă 1/3 din cantitatea zilnică necesară de Omega 3 (250-500 miligrame)!

Sau, poți opta oricând pentru o variantă pe placul copiilor, Omega-3 pentru copii LYSI. Cu o cu aromă plăcută, fructată, acest produs LYSI îl va ajuta pe micuțul tău să crească sănătos, fortificându-i organismul și inima.

 Nu uita – inima iubește uleiul de pește!

 


Cu un Like vezi tot ce publicăm:

Ai ceva de adăugat?...

*